16 ביולי 2013

קבוצת הנוער מודל 2013-2014 - המסע להשבת התואר



לאחר שקבוצת הנוער איבדה בשנה החולפת את תואר אליפות למקבילה שלה מחיפה תנסה הקבוצה להניף שוב את צלחת האליפות. לפניכם היכרות עם השחקנים הצעירים שאמורים לעשות זאת:

קבוצת הנוער מודל 2013-14 מורכבת כמו כל עונה משלושה שנתוני גיל, שני שנתונים רגילים ועוד שנתון של חריגי גיל שמתוכו ניתן לרשום בטופס המשחק עד ארבעה שחקנים ורק שלושה מהם מורשים לשחק בו זמנית. כמו כן ישנה מגבלה של זר אחד בקבוצת נוער. העונה הקבוצה מורכבת משנתונים 1994 (חריגי גיל) , 1995 ו – 1996 (נערים א' בעונה החולפת).

יאייש את חוד הצהובים במידה וישאר עוד עונה. דור ג'אן


95

השנתון שייתן את הטון העונה יהיה שנתון 95 שהשנה החולפת הייתה שנת הבכורה וההתחשלות שלו בנוער. שנתון זה נחשב כאחד הטובים במחלקה כולה ואף זכה בדאבל לפני שנתיים בנערים א'. שחקנים בולטים מהשנתון הזה הם המגן השמאלי שון גולדנברג, הבלם שחר פיבן, הקשר דור פרץ (האח של ריף) ושחקני ההתקפה שגיב יחזקאל, עמית פרחי ודרור שגיא.

94

החבר'ה ה"וותיקים" הם ילידי 94, חריגי גיל, שעליהם ,כאמור, יש הגבלה של עד שלושה שחקנים בו זמנית במגרש (ארבעה בטופס). ביניהם אפשר למצוא את החלוץ דור ג'אן שזוהי העונה השלישית שלו בנוער, הקשר דניאל גרץ והבלם דניאל שוורצבוים. מי שיכול שיצטרף אליהם הוא עומרי פרל המוכשר שחוזר מהשאלה של שנתיים.

96

העונה מצטרפים גם ילידי 96 שעלו העונה מנערים א', למרות שלהם זוהי עונת בכורה בקבוצת הנוער יש ביניהם שחקנים שכבר שותפו אשתקד במספר משחקים. שחקנים כמו המגן/קשר גיא אביב שלקח חלק במחנה האימונים של הבוגרים באוסטריה, כמו גם השוער סהר חסון שהיה השוער השלישי באוסטריה. אליהם מצטרף מי שהיה הקפטן של קבוצת נערים א' דן גלזר.
מי שימלא את משבצת הזר של הקבוצה יהיה הקונגולזי מאביס צ'יבוטה. צ'יבוטה (שנתון 96) נבחן בשלהי העונה החולפת והותיר רושם נהדר, הוא ישחק באגף שמאל ויהיה אחד המוציאים העיקריים לפועל בעונה הקרובה.

יהיה השוער הראשון של הנוער. סהר חסון (צילום: האתר הרישמי)


 מאמן

עמיר תורג'מן עוזב את משרת מאמן הנוער לאחר ארבע שנים נהדרות לטובת הקבוצה הבוגרת ומי שיחליפו יהיה זיו אריה, מאמן נערים א'. חילוף המשמרות נראה כמהלך טבעי ונכון שכן שלושת השנתונים שצויינו עברו תחת הדרכתו של זיו בעבר.

תחזית

בניגוד לשנה החולפת בה מכבי חיפה הכישרונית הייתה פייבוריטית מהתחלה ואכן לקחה את תואר הדאבל, העונה יחסי הכוחות נוטים דווקא לכיוון קריית שלום.