20 באוק׳ 2014

קרית שלום - הדור הבא


היכרות קצרה עם חלק מהכישרונות הבולטים שצומחים בקרית שלום:

סוהיל ארמלי ויונתן כהן, נוער, שנתון 96

עושה רושם שעונת 2014/15 הולכת להיות, או כבר למעשה, עונת הפריצה של שני השחקנים הללו. לאחר עונת בכורה בליגת הנוער, שניהם פתחו את העונה הנוכחית עם יכולת מצוינת שבאה לידי ביטוי בעיקר במספרים שלהם ובניצחונות הקבוצה. הכושר והיכולת בו הם נמצאים לא פסחו מעיניו של אלי אוחנה שזימן אותם לאחרונה לנבחרת הנוער לקראת שני משחקי האימון מול נבחרת סלובקיה.

ארמלי (12) וכהן, שני השמות ה"חמים" בקבוצת הנוער חוגגים מול אשדוד.
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
המאזן של סוהיל ארמלי, שהגיע לפני שלוש שנים ממועדון הספורט נשר, עומד על שישה שערים מתוך חמישה משחקים עד כה כשהוא כובש שער בכל משחק (צמד באחרון). כמות השערים וקצב הכיבושים של ארמלי הם חריגים בעיקר בגלל העמדה שלו במגרש. ארמלי משחק כקשר המרכזי, מעין 50:50 אך עם מספרים של חלוץ מטרה. ארמלי מציג בין היתר טכניקה טובה, ראיית משחק ומעל הכל חכמת משחק ובגרות.
יונתן כהן מצידו "מסתפק" במאזן של חמישה שערים עד כה בעזרת שני צמדים ושער בודד בניצחון האחרון מול אשדוד. את כל השערים הוא כבש עם רגל שמאל הנהדרת שלו כאשר ברוב המקרים זה בבעיטה מחוץ לרחבה. יונתן כהן הוא אחיו הצעיר של גיא כהן ששיחק לפני שנתיים בקבוצת הנוער של מכבי והיום משחק בהפועל ירושלים מהליגה הלאומית.

ארמלי וכהן הם חלק משמונה שחקנים ששייכים לסגל נבחרת הנוער מקבוצת הנוער של מכבי ת"א יחד עם סהר חסון, דן גלזר, גיא אביב, עידן יוגב, מתן חוזז וסתיו בן אהרון.

רוי רונן, נערים א', שנתון 98

המוציא לפועל העיקרי של נערים א', נכנס בדקה ה-41 במשחק הליגה האחרון מול הפועל ב"ש והספיק לכבוש שלושער עד סיום המשחק. החלוץ המוכשר הוא מוזמן קבוע לנבחרות הנערים הלאומיות ונחשב לאחד הבולטים גם שם. בעונה שעברה סיים עם 26 שערים בכל המסגרות כשהוא מדלג בין קבוצת נערים ב' לנערים א'.

עוד שמות בולטים בקבוצה: חביב אוחיון, תומר אלטמן, שי גולן, בר גלילי ורון גבאי. חמשתם שייכים לסגל נבחרת הנערים.

רוי רונן בדרבי הנערים שנערך בבלומפילד.
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
אילון אלמוג, נערים א', שנתון 99

שייך לסגל נערים ב' של המועדון אך בפועל, למרות שנתון צעיר יותר, הוא משחק עם נערים א'. בשבת האחרונה, בעקבות דחיית המשחק של הקבוצה, הוא פתח במשחק של נערים ב' וסיים עם רבעייה לרשתה של הפועל ירושלים. את העונה שעברה הוא סיים עם 41 שערים בכל המסגרות כשהוא מדלג בין קבוצת נערים ג' לנערים ב'.

אילון אלמוג
עדן קארצב, נערים ב', שנתון 2000

כישרון שהגיע ממכבי נתניה לאחר לא מעט מאמצים מצד מכבי ת"א. קארצב הוא השחקן הצעיר ביותר שמוזכר כאן, בן 14.5 סה"כ וכמו אילון אלמוג, גם הוא משחק בדר"כ עם שנתון גדול ממנו  (שנתון 99, נערים ב'). קארצב, קשר אמצע, הספיק לכבוש חמישה שערים בשש הופעות עד כה.

מכבי ת"א נאבקה עליו. עדן קארצב במדי מכבי נתניה.
(צילום: האתר הרשמי של מכבי נתניה)